صبحانه کامل بخورید تا لاغر شوید 

صبحانه کامل بخورید تا لاغر شوید نه یک فنجان قهوه با ساقه طلایی، نه یک لیوان شیر، نه یک سیب

به گزارش زنان خبر، سوخت اصلی بدن در مهم ترین وعده غذایی یعنی صبحانه باید به شکلی مناسب تأمین شود تا در وعده‌های بعدی، بتوانید با تمدید انرژی‌تان، بیشترین بهره‌وری را برای بدنتان به ارمغان آورید.

صبحانه با وجود چنین نقش مهمی وعده غذایی حذف شده خیلی از افراد است. دانش آموزان یا کارمندان معمولاً آن را حذف می‌کنند و خیلی از مادران نمیدانند چه صبحانه‌ای به فرزندشان بدهند تا سالم و مغذی باشد.

نمونه صبحانه کامل و سالم

صبحانه مناسب شامل دو یا سه برش نان از انواع غلات، عسل است.

پروتئین  مورد نیاز بدن را در وعده صبحانه، می‌توانید از طریق مصرف شیر و پنیر تأمین کنید. گردو، دارچین، نوشیدنی سویا یا شیر بدون چربی و میوه هم بهترین گزینه‌های یک صبحانه سالم هستند. اگر دارچین را به چای اضافه کنید برای تنظیم قند خونتان هم خوب است.

صبحانه رژیمی چیست؟

تصور بسیاری از مردم از یک صبحانه‌ی سالم و مقوی، خوردن انواع و اقسام خوراکی‌ها و میوه‌ها در کنار یکدیگر است. اما باید بدانید خوردن هرچیزی در وعده‌ی صبحانه برای بدن مناسب نیست و ممکن است به چاقی نیز منجر شود. برای خوردن یک صبحانه رژیمی و سالم که باعث افزایش وزن شما نشود، نکات مختلفی است که باید رعایت کنید، جدا از نوع غذاهای مصرفی در این وعده، زمان و میزان مصرف این غذاها نیز بسیار مهم هستند

 

انتهای متن/*